KALENDARZ ROKU SZKOLNEGO 2014/2015
I. Zaj?cia dydaktyczne rozpoczynaj? si? 02.09.2014r., a ko?cz? 26.06.2015r.
II. Zaj?cia dydaktyczne w roku szkolnym dziel? si? na dwa semestry:
I semestr - od 02.09.2014r. do 30.01.2015r.
II semestr - od 02.02. 2015r. do 26.06 2015r.
III. Terminy I semestru:
1. Termin poinformowania uczniów i rodziców o przewidywanych ocenach niedostatecznych oraz
nagannych ocenach zachowania do 19.12. 2014r. ( na miesi?c przed zako?czeniem okresu)
2. Zimowa przerwa ?wi?teczna trwa od 22.12.2014r. do 31.12.2014r.
3. Termin poinformowania uczniów o przewidywanych stopniach okresowych i wpisania ich do
dziennika - 23.01.2015r.( na tydzie? przed posiedzeniem klasyfikacyjnym).
4. Termin posiedzenia klasyfikacyjnego Rady Pedagogicznej za I semestr - 28.01.2015r.
IV. FERIE ZIMOWE trwaj? od 16.02.2015r. do 1.03.2015r.
V. Terminy II semestru:
1. Wiosenna przerwa ?wi?teczna trwa od 2.04.2015r. do 07.04.2015r.
2. Termin poinformowania uczniów i rodziców o przewidywanych rocznych stopniach
niedostatecznych oraz nagannych do 25.05. 2015r. ( na miesi?c przed zako?czeniem okresu)
3.Termin poinformowania uczniów o przewidywanych stopniach rocznych i wpisania ich do
dziennika (na tydzie? przed posiedzeniem klasyfikacyjnym) do 12.06.15r.
4. Termin posiedzenia klasyfikacyjnego Rady Pedagogicznej za rok szkolny 17.06.2015r.
5. Sprawdzian kompetencji kl.VI : 01.04.2015r.
6. Uroczysto?? zako?czenia roku szkolnego, wr?czenie ?wiadectw: 26.06.2015r.
7.Termin egzaminu poprawkowego: ostatni tydzie? wakacji
VI. FERIE LETNIE - trwaj? od 27.06.2015r. do 31.08.2015r.
VII. Dodatkowe dni wolne od zaj?? dydaktyczno- wychowawczych ( na podstawie
Rozporz?dzenia MEN z dnia 05.10.2012r. w sprawie organizacji roku szkolnego):
10.11.2014 r. 02 i 05 .01.2015r. 01.04.2015r. (klasy 0-V)
5 .06.2015r.
Poza dodatkowymi dniami wolnymi od zaj?? dydaktyczno - wychowawczych, dyrektor szko?y mo?e w porozumieniu z organem prowadz?cym, ustali? inny dodatkowy dzie? wolny od zaj??, pod warunkiem zrealizowania zaj?? przypadaj?cych na ten dzie? w sobot?. |